vandewoerd.reismee.nl

Albufeira-Algarve-Portugal.

Begin mei waren we 8 dagen met broer Nicoin Portugal.

Er waren geen plannen voor spectaculaireactiviteiten. Gewoon, lekker een beetje relaxen en genieten vanstrand enzon, lekker eten en drinken en de rest.

Albufeira kenden we niet, maar bleek een leuke plaats met een gezellige oude stad.

Ons appartement lag bovenaan de roltrappen (1e inham boven in de foto) dus we stonden met drie minuten op de 'place to be.'Nog niet zo druk,maar wee de zomer! Dan zouden we er niet graag zitten.Dan stellen wij ons hiereen vreselijke kermis voor. Nu al waren de Engelse kroegen met luidruchtige voetbalwedstrijdenovervloedigin bedrijf, maar daar komt in de zomer op het plein nog een groot permanent muziekpodium bij. Wij denken dat Albufeira dan een echte jongeren-bestemming is.

Wij hielden ons deze week bezig met: iedere dag een geweldig ontbijt aan het strand.

Daarna een beetje lopen of luieren of lezenof boulevardje/drankje pakken.

Daarna natuurlijk aan de geweldige gegrilde zeebaars, ons welbekend van vorig jaar! Nergens op de wereld hebben we ze zo lekker gegeten.Meteen uit zee op houtskool. Simpel maar doeltreffend!

Toetje toe? Nou vooruit, één keertje dan!

Na 8 dagen niks doen zijn we dan nu weer toe aan wat actie.

We zijn in en om Overschie in 'training' voor onze volgende grote reis die 29 augustus in San Francisco begint en waarvan we weer een live-verslag hopen te doen op dit blog.

Overdeze 'training' volgende keer meer.

frank

ja als je geld heb dan kan alles en blackie en ik zitten hier in novato maar na tv te kijken maar dan wordt het weer levend in het huis als mijn lieve vrienden komen met de bier blikjes god bless overschie !!!!!!!