vandewoerd.reismee.nl

Van Denver naar Rapid City.

Vanochtend om 9 uur hebben we Mattijs afgeleverd op het internationale vliegveld van Denver.

Een immens groot complex met bewegwijzering die al 9 mijl voor de ingang van de luchthaven begint. Nooit aarzelen, nooit de weg kwijt. Meteen aan de goede terminal.
Daarna op naar Rapid City. Zo'n 670 km. Naar het noorden. Rapid City ligt in Zuid-Dakota in het zuidwestelijke puntje van de staat.We hebben geen haast en het idee er twee dagen over te doen, maar alles gaat zo vlot, dat we al om half vier arriveren. We hebben Wyoming dan inmiddels doorkruist en dat leverde hele saaie beelden op. Groen grasland, groene heuvels en zo nu en dan een rotspartij. Wel heel veel herten aan weerskanten van de weg. En koeien natuurlijk.
En hele lange treinen!
We zoeken een hotel met een laundry, want dat is hard nodig. We vinden een nieuw modern onderkomen met een wasserette next door.
We hebben vanaf nu niks meer geboekt en gaan op de bonnefooi verder. Makkelijker met z'n drieen. Zo hebben we het samen altijd gedaan, dus, dat gaat goed komen. Morgen naar o.a. Mount Rushmore.