vandewoerd.reismee.nl

Voorbereidingen.

De reisroute staat 'in de grondverf.'

Zoals gewoonlijk willen we waarschijnlijk weer teveel in te weinig tijd.

Dat strookt niet echt met ons plan om langer dan één of twee dagen op bepaalde plekken te blijven.

In Phoenix, waar westarten zijn we 4 nachten dus het begin is goed.

In de onvolprezen Inn at Pima ( Scottsdale,aan de rand vanPhoenix) , waar we al jaren komen gaan we dus de jetlag te lijf en beginnen rustig aan ons to do lijstje.

De Esta- toestemming is verleend, maar we hebben veel gedoe met een incassobureau in Pennsylvania dat begin juli nog met een vordering van de brandweer in Inglewood (Florida) uit december 2007?! kwam.

De rit- (2 brandweerauto's metvliegend vaandel en letterlijk alle toeters, zwaailichten en bellen) -van Henny naar het ziekenhuisin Inglewood op eerste kerstdag 2007 bleek nog niet betaald!! Foutje verzekering?

Na een aangetekend stuk met machtiging daarnanogmaals een aanmaning met dreigementen en tot slot een verhelderend telefoongesprek met ene Howard moet het vandaag opgelost zijn.

Het zal me niks verbazen als we a.s.zondag in Washington het land niet in komen.

verder lopen we iedere avond een ongemakkelijk rondje op onze nieuwe loopschoenen.

Volkomen nutteloos volgens mijn fysiotherapeut omdat die zolen niet gemaakt zijn voor de Torenlaan maar voor debeoogdecanyon die even niet voorhande is.

Ik hoop dat ze gelijk heeft.