vandewoerd.reismee.nl

Borrego Springs 2

27 oktober

De was en ‘Fonts Point’.

De rust is weergekeerd in onze omgeving. We hebben het zwembad weer voor onszelf.

Heerlijk. Zelfs het ontbijten op ons terras is een cadeautje. (ja, ik weet wie er nu in Nederland hard moeten lachen!) We doen eerst de was in een hele snelle Laundry

met hele snelle drogers, dus ik denk, dat de helft van onze kleren hierna ons niet meer passen! Het uitzicht maakt veel goed!

Daarna gaan we een hernieuwde kennismaking met ‘Fonts Point’ aan. Als ik had geweten, dat de dirtroad zo vreselijk slecht was…..zanderig vooral, was ik niet gegaan. 6,5 kilometer heen en nog eens 6,5 kilometer terug. Halverwege een gestrande?, verlaten auto. Kilometers verder kwamen we een groepje Aziaten tegen, die waarschijnlijk niet verder durfde te rijden en was gaan lopen. Een vreselijk end in die hitte. Onze auto is in dit soort situaties een rots in de branding. Hij blijft ons uit het zand trekken! We genoten weer volop van het uitzicht op de Badlands

en de overvieuw over de dessert. Wat een landschap! Om stil van te worden!

Na terugkomst een ontspannen middag aan onze pool en daarna een diner bij Carlee’s, de enige behoorlijke, normale tent hier in town. Mal, we hebben aan jou gedacht!!!! Lever met uien en spekjes. Lekker wit wijntje erbij…. Goeie afsluiting. En Petra, we hebben ze niet gezien dit jaar, maar die ouwe wijfjes zitten er nog steeds, in die casino’s, in Reno, en in al die reservaten, waar we waren. Ze hebben nu alleen een CC aan een kettinkje, die ze voortdurend in die slotmachines duwen.

Morgen onze laatste dag hier.