vandewoerd.reismee.nl

Weer thuis.

Vrijdag 22 maart.

We zijn weer thuis.

Met het idee de winter een tijdje te ontlopen zijn we letterlijk, van de regen in de drup gekomen. Wat een kou hier! We hoopten op betere temperaturen en ik moet nu alsnog mijn winterjas van de zolder plukken.

De derde dag van onze terugreis verliep zo vlot, (geen kip op de tolwegen) dat we vrijdag j.l. doorgereden zijn en na een ontspannen maaltijd op de stopplaats Hazeldonk (3 restaurants en één hotel) om half negen thuis de sleutel in het slot staken.

Terugkijkend : Een heerlijk ontspannen reis met om te beginnen drie strak blauwe, zonovergoten weken, maar toen we gasten kregen, na 17 februari, veel regen. Voordeel daar is dat de temperatuur nooit onder de 16 graden zakt en voordeel van ons huis was dat je dan ook altijd regenvrij buiten kon zitten.

De terugreis door Noord Spanje was behoorlijk heftig met veel sneeuw en regen en de route door Noord Frankrijk was een vraagteken. Hoeveel sneeuw lag daar nog, hoeveel hinder zouden we daar van hebben?

Gelukkig viel dat alles mee. De sneeuwhopen lagen metersdik langs de kant, maar de wegen waren droog en we konden snel omhoog.

Nu de dagelijkse routine weer opgepakt en volop bezig met de aanstaande reis door de USA.

27 april vliegen we naar Las Vegas samen met broer Nico. Voor hem is het Wilde Westen nog een onontgonnen gebied. Leuk om hem onze favoriete plekken te gaan laten zien. Hij gaat 13 mei terug en Henny en ik blijven, voor meer avonturen in ons favoriete vakantieland tot eind juni .

Volg ons op dit blog!