vandewoerd.reismee.nl

Uggs en San Francisco.

Ha, Wouter (Mattijs en Luigi) . Wees niet bang; Frank zorgt heel goed voor jullie ouwetjes!

Mijn super zonnestoel wordt in 'the yard ' steeds door Frank verplaatst en lekkere drankjes worden aangevoerd.

Stiekem zet hij dan een radiootje met mijn favoriete klassieke muziek bij me neer en gaat dan met Henny de hele wereld (it's all economie!) doornemen. Deze twee democraten vullen de hele dag met hun oeverloze theorieën .

Nadat we gisteren van een 'Fifi'goulash (Luigi, jij weet wat dat is!) genoten hebben, zagen we in Franks bioscoop (dat kan je je niet voorstellen als rechtgeaarde Hollander, maar Frank heeft een echte filmzaal!) een Amerikaanse docu , over onze Rotterdamse haven. Wij als Rotterdammers en Henny, geboren aan de Waalhaven keken onze ogen uit. Daarna voor de jongens nog een actiefilm en ik lekker naar bed met een boek.

Vanochtend naar SF. Er moest toch iets gewinkeld worden! De Originele Ugg- store stond op het programma. Na de 'stomme' fout van de Makro in Delft, afgelopen najaar, waarbij er via Spanje een partij Ugg-laarzen verkocht zijn (had nooit gemogen!) en ik één van de gelukkigen was, die deze vreselijk lelijke lompe, maar heerlijk comfortabele laarzen voor een schappelijke prijs kon aanschaffen, nu mijn zinnen gezet op korte, Sonoma/Napa grape- kleurige-mét-knoop korte laarzen, die ik nog nergens in Nederland gezien heb.

Oh, wat een Uggs Walhalla. Genieten! Henny heeft jammer genoeg geen boekenzaak in de buurt, dus bezit zijn ziel in zaligheid en trekt zijn credit card. Goed geslaagd!

China Town natuurlijk.

Het verplichte rondje en de Cable car, goed voor een verplicht filmpje!

In de baai is een soort sail aan de gang. Het is heel druk. We willen nog naar het Presidio, maar al het verkeer staat vast, dus gaan we naar huis.

Lekker in de tuin met een drankje en een ‘talk' met Frank over zijn levensloop. M.n. zijn periode in Duitsland na de oorlog. Zijn tekeningen uit die tijd laten zien, dat er wat dat betreft een talent verloren is gegaan. Maar toch..... goed gedaan jochie!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!