vandewoerd.reismee.nl

Bow falls, Banff.

Vandaag de laatste dag voor Wouter.

Voor het eerst deze vakantie is het guur en regent het. Volgens de thermometer is het

2 graden Celsius.

We hebben het steeds goed getroffen. Ook als er buien aangekondigd werden, hadden we zon en perfect loopweer.

Nu hebben we eigenlijk nergens zin in, maar besluiten toch een eind te gaan lopen en nemen de 'overkant-oever' van de rivier om de bow-falls-trail (=filmpje) te gaan doen.

Vanaf de kant van het huis hebben we de Bow-watervallen van bovenaf al gezien, toen we hier de eerste dag waren; nu lopen we naar de onderkant en zien hier goed hoe woest en met hoeveel kracht het water naar beneden stort.

We wandelen wat in de omgeving en komen een beetje verkleumd weer thuis.

Wouter gaat via internet inchecken en ziet dat de vlucht overbooked is. Geen lege stoelenrij dus, om nog een beetje te gaan liggen. Korte vlucht naar Minneapolis en van daaruit naar Amsterdam.

Hij verandert voor de lange vlucht zijn stoel van raam naar gangpad.

Er moeten nog wat souvenirs gekocht worden en een maaltijd genuttigd in de stad.

Veel zin om eruit te gaan hebben we niet., maar tegen de avond gaan we toch wat winkelen (in de regen) en eten bij Earl's. Het is 1 graad boven nul als we naar huis gaan.

Komende dagen soms wat regen? Sneeuw?? En dan volgens de voorspellingen weer gewoon 16 graden. We zullen zien. Deze kou heeft wel wat, maar moet niet te lang duren.

Het was al met al een katterig dagje.

Morgen op tijd op om Wouter naar Calgary te brengen.