vandewoerd.reismee.nl

Goblin Valley State Park.

Dicht op elkaar in de tweede vallei.

Reacties

Reacties

Michèle

Hai globetrotters! Zo te zien gaat het fantastisch goed met jullie. Wat een prachtige en indrukwekkende foto's. Zo aan de andere kant van de wereld en toch aan mijn verjaardag denken; heel lief, bedankt. Wij komen net terug van een klein reisje naar Frankrijk, naar het Loiregebied ( we houden het bescheiden), een lang weekend naar de trouwerij van mijn broer geweest. Het was super: 3 dagen feest met familie en vrienden. Het was de 2de trouwerij in een zeer korte tijd want mijn nichtje Emilie(de jongste dochter van mijn zus) is op 31 augustus ook getrouwd. Het was ook heel erg leuk ook om mijn familie zo achter elkaar weer te zien.
De kids zijn weer aan de studie. Jona mopperde een beetje dat hij weer naar school moest maar hij zit nu weer op de rails en ik hoor hem niet meer. Murielle is ook weer in Utrecht begonnen en heeft een sollicitatie gesprek pas gehad voor een baantje op de komende kunstbeurs in de RAI. Spannend voor haar of zij aangenomen wordt. Wat mij betreft, heb ik al 6 weken heel wenig werk( de asielzoekers hebben kennelijk niets meer te zoeken in NL) en ik zou net zo goed op vakantie kunnen gaan; ik wacht alleen nog op het winnen van een leuke lot in de lotterij om definitief te boeken! Hi ! Hi ! Hi ! Blijf genieten van deze prachtige reis en wij blijven genieten van jullie mooie foto's en reisverhalen. Veel liefs van ons drieën. Michèle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!