vandewoerd.reismee.nl

Texas State Aquarium, Corpus Christi.

Corpus Christi.

Maandag 23 januari.

Omdat het museum op maandag gesloten is, gaan we naar onze tweede keus deze dag: het Texas State Aquarium.

Met één visfanaat in ons gezin, (en niet zomaar een fanaat, nee, een piranha- kenner-liefhebber en -houder.) hebben we al menig aquarium all over the world bezocht. Dit beroemde aquarium in Texas mocht dus niet ontbreken. Wouter, je had je hart opgehaald, al waren er zegge en schrijven maar twee echte piranha's en ook nog hele saaie (zie mijn nieuwe geweldige filmpje! Ja je moeder gaat het leren!). Het compex was zeldzaam mooi, gelegen in de baai aan demonding van de haven,

geweldig ingedeeld en alles was zo brandschoon. Alle aquaria en hokken van de andere dieren zagen er heel goed uit en overal liepen leuke slanke meisjes en jongens voor uitleg en het draaien van de shows.

Die shows zijn Henny een gruwel, maar ik kan wel om de kapriolen van die dolfijnen bijv.lachen. Als ze dan aan het begin ook nog uitgebreid de sponsor , een bekende burgerketen, moeten bedanken en de dolfijnen dan met hun staarten kwispelen, vraagt Henny een teiltje en ik waan me echt in Amerika! Zie filmpje.

Een roofvogelshow

met weinig roofvogels, maar wel miereneters, die jus d'orange drinken en cheeta's, die aan een lijntje lopen

en dikke Russel (de enige medewerker hier van enig gewicht!), die veel grappen maakt met het publiek, sluit ons bezoek af aan dit unieke Aquarium.

Thuis pruts ik aan de filmpjes die ik geschoten heb en zeg nou zelf, het wordt steeds professioneler! Leuke impressie van prachtige vissen. De Piranha's zijn voor Wouter en de Haaiis voor onze vriend Luc!

Morgen reizen we verder richting Laredo en de Mexicaanse Rio Grande.

Reacties

Reacties

nico

Mooi filmpje! Ik krijg zo meteen weer zin om te gaan duiken.... Alleen jammer van de muziek haha

Luc

he wat jammer jou, luc ziet dat het echt geen haai is ".. want hij kijkt niet boos - haaien kijken altijd boos. En hij heeft ook geen ding op zijn rug, een hele lange punt.."
zijn er nog tegenargumenten ;-) ?

liefs van luc

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!